joi, 21 ianuarie 2021

Curaj, inspirație, motivare

I se spune Muza și am cunoscut-o în online. Pe lângă pasiunea pentru citit, adoră fashionul, fotografia, călătoriile, filmele și scrisul. 

Scrie din copilărie, încă de când a învățat literele, are deja articole publicate în online pe diverse site-uri și plănuiește să își facă debutul în lumea literară. 

Așa că, în cele ce urmează, am pregătit pentru voi una dintre creațiile muzei.

PS : Sper să vă inspire și pe voi cel puțin la fel de mult cât m-a inspirat pe mine. 😁


Imi cer scuze... MIE!

Ar cam fi cazul să-mi cer scuze.

De-a lungul propriei existențe nu am făcut altceva decât să adun greșeli, cu simplitatea cu care adun rufele de pe sârmă. 

Le-am adunat și mi-am creionat timpii pe baza lor. Le-am permis să determine apariția sentimentului de vinovăție, care, a prins rădăcini în interiorul meu... involuntar.

Dar, deja e prea mult.

Durerea e prea multă. A depășit prea-plinul paharului.

Suferința a reușit să-mi dezintegreze principiile, iar fluturii din stomac mi-au fost striviți în palme străine de mii de ori.

Tocmai de aceea, am decis: 

IMI VOI CERE SCUZE, cu speranța că pe viitor nu-mi voi mai trăda convingerile.

*

O recunosc fără menajamente:

SUNT FEMEIA, PENTRU CARE REGRETELE AU DEVENIT VEȘMINTE PREFERATE...

**

Regret că nu am mâncat desertul prima oară.

Regret faptul că, la un moment dat, în vreme de maturitate necoaptă am crezut în oameni.

Regret că am rănit intenționat bărbați, tocmai din frică.

Regret că l-am rănit mai ales pe EL, cel ce merita cel mai puțin dintre toți.

Regret că am sfârșit povești, înainte ca ele să-nceapă.

Regret că plâng atât de ușor la filme.

Regret că acord șanse cu nemiluita.

Regret că mi-am spălat prea des cu lacrimi mâinile.

Regret că l-am crezut ZMEU. El nu făcea altceva decât să înalțe zmee pe plajele din vamă.


Regret că am abuzat de Nu-uri.

Regret că nopțile, m-am dezgolit în tainele promisiunilor iluzorii.

Regret că mi-am închis inima pentru renovare, pe perioade nederminate.


Azi, voi bea un pahar în cinstea păcatelor. Căci vinul mi-e unul dintre cei mai buni prieteni.

Însă, de mâine, voi învăța să transform toate regretele în lecții de viață.


(autor: Istode Sorina Alexandra)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu