sâmbătă, 12 octombrie 2024

Mousse de lămâie

Mousse de lămâie: prezentare

Ingrediente

Pentru 8 persoane

2 sau 3 lămâi

500 ml smantana pentru frisca (minim 35% grasime)

80 g zahăr

500 g iaurt




Cât de proaspătă, bogată și ușoară este această mousse de lămâie. Este desertul tipic care vine doar după orice masă, oricât de copios ar fi acesta. Îmi place să-l prezint în pahare mici, formatate individual pentru că astfel te asiguri că mănânci doar porția. Eu l-am decorat, dar îl puteți servi și nedecorat. Toți cei care îl vor încerca îi vor plăcea pentru că textura este inconfundabilă și are o aromă moale de lămâie care o face total irezistibilă.


Cum se prepară mousse de lămâie

1. Pregătiți sucul pentru mousse-ul de lămâie. Se stoarce lămâile și se strecoară printr-o sită, astfel încât să nu rămână semințe sau pulpă. Rezervare.

2. Batem smantana foarte rece cu zaharul pana se bate complet.

3. Amesteca sucul de lamaie putin cate putin cu iaurtul pana se integreaza totul.

4. Adăugați iaurtul în frișcă de câteva ori și amestecați cu mișcări învăluitoare (asta va avea ca rezultat o mousse mult mai pufoasă).

5. Asamblați mousse-ul de lămâie. Asamblați pahare umplute cu mousse de lămâie.

Sfaturile mele pentru prepararea Lemon Mousse:

Se poate decora cu coaja de lamaie deasupra si cateva frunze de mentă.



Am servit mousse-ul în aceste pahare, dar puteți folosi recipientul pe care îl aveți acasă. Arata foarte frumos in ochelari de sticla si sunt foarte atractive.


Frișca pentru frișcă trebuie să aibă cel puțin 35 la sută grăsime și să fie foarte rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu